دستگاه خشک کن سبزی صنعتی

دستگاه خشک کن سبزی صنعتی ، از به روز ترین تجهیزاتی است که با قیمت بسیار مناسبی حجم قابل توجهی از محصولات مختلف را در کوتاه ترین زمان خشک می نماید.
دستگاه خشک کن سبزی صنعتی دارای مدل های مختلفی می باشد که از جمله آن ها می توان به کابینتی و تونلی اشاره نمود که هریک دارای ساختار خاصی هستند.

این دستگاه به گونه ای می باشد که با قیمت روز و به صورت مستقیم در دسترس قرار گرفته است. دستگاه های خشک کن صنعتی دارای ظرفیت بسیار بالاتری نسبت به مدل های دیگر هستند که همین عامل مهم ترین و اصلی ترین تفاوت آن ها با دستگاه های نیمه صنعتی می باشد.

شرکت آراد ماشین، ارتباط با مشاوران خود را به شکل رایگان در خدمت شما قرار داده تا کسب و کاری پرسود و بدون مشکل را تجربه کنید.
برای ارتباط با مشاوران حرفه ای آراد ماشین می توانید از طریق پل های ارتباطی با ما در ارتباط باشید.

قیمت دستگاه خشک کن سبزی

شرکت آراد ماشین، به دلیل نوسان قیمت مواد اولیه در بازار و ثابت نبودن آن، جهت جلوگیری از ارائه اطلاعات نادرست در رابطه با قیمت دستگاه خشک کن سبزی آراد ماشین، کارشناسان و مشاورانی را در نظر گرفته است تا با تماس با آنها از قیمت دقیق دستگاه ها به همراه عکس و فیلم از کارکرد دستگاه، بهره مند شوید.
دستگاه های آراد ماشین، با کیفیت عالی و بهترین قطعات تولید شده اند وعلاوه بر کارایی فوق العاده دارای یک سال گارانتی بی قید و شرط و ده سال خدمات پس از فروش هستند.

 انواع دستگاه خشک کن سبزی صنعتی در بازار

دستگاه های خشک کن صنعتی به دو دسته دستگاه های خشک کن کابینتی و تونلی تبدیل می شوند که هریک دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند.
به طور مثال دستگاه های کابینتی خود نیز دارای سه مدل می باشند که شامل یک، دو و سه کابین هستند و با توجه به افزایش تعداد کابین ها؛ ظرفیت دستگاه ها نیز افزایش می یابد.
دستگاه های یک، دو و سه کابین دارای نمونه پلاس نیز می باشند. این دستگاه ها تقویت شده و ورژن چدید از دستگاه های خشک کن هستند که ظرفیت بالا تری از ورژن های قبلی خود دارند.

شرکت آراد ماشین با توجه به تجربه ی فراوان خود در ساخت انواع مختلف این دستگاه، فروش و انتشار آن به مشتریان محترم خود را آغاز کرده.

شرکت آراد ماشین با اطمینان برای دستگاه های خشک کن خود دوسال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش، به همراه نصب و راه اندازی رایگان در نظر گرفته است.

آراد ماشین، تجربه ای متفاوت از صنعت و خدمات

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها