مزایا کانوایر زنجیری و کاربرد آن در صنایع

کانوایر زنجیری مناسب برای صنایع

معمولا در صنایع و تولیدات از کانوایر برای انتقال و ذخیره سازی مواد استفاده می‌کنند. تکنیک و دانش و فناوری حرفه‌ای و مدرن استفاده شده در ساخت نوار نقاله، باعث شده دامنه استفاده از این محصول از صنایع و تولیدات کوچک گرفته تا صنایع بزرگی همچون پتروشیمی، فولاد، خودروسازی و صنایع دارویی و غذایی گسترش پیدا کند. از جمله مزایا کانوایر زنجیری می توان به قابلیت تحمل حرارت، امکان ساخت در گرید غذایی و دارویی و همچنین امکان ساخت با انعطاف و زاویه های مختلف اشاره کرد.

 

کانوایر زنجیری

نقاله زنجیری یکی از بهترین و مقاوم ترین نوع کانوایر ها می باشد که قابلیت انعطاف پذیری فراوانی درطراحی دارد. این نوع کانوایر نسبت به مدل‌های دیگر آن ساده تر بوده و برای حمل پالت‌ها استفاده می شود و معمولا کف زمین قرار می‌گیرد. این محصول در طرح‌های مختلف و با توجه به نیاز مشتری ساخته شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد. نوار نقاله های زنجیر دار عمودی برای جابجایی های عمودی مورد استفاده قرار می گیرند. این کانوایرها با استفاده از یک یا چند زنجیر که به طور متناوب در حال چرخیدن هستند، بار یا محوله مورد نظر را به طور مستقیم جابجا می‌کنند. پیکربندی زنجیرهای این محصول به طور موازی است که باعث شده برای حمل پالت ها مناسب باشند. سازندگان کانوایرهای زنجیری در طراحی و ساخت این محصول باید نکاتی را که باعث بهبود عملکرد و افزایش بهره وری آن است در نظر بگیرند. از جمله نوع زنجیر، نوع پدال، سرعت چرخش، شکل محفظه و… موارد مهمی است که باید در نظر گرفته شود.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان آراد ماشین در ارتباط باشید: 09359460556

 

مزایا کانوایر زنجیری چیست؟

از ویژگی‌ها و مزایا کانوایر زنجیری می توان به امکان استفاده راحت و تعبیه چند  ورودی و خروجی اشاره کرد. انتقال مقدار زیادی از مواد پودری بدون وارد کردن آسیب به مواد، یکی از ویژگی های دیگر این محصول است. کانوایر زنجیری دارای محفظه در بسته است به همین دلیل از ایجاد گرد و غبار و پخش شدن موادی که پودری هستند جلوگیری می‌کند.

 

 

کانوایرها چه کارایی‌ دارند؟

کانوایرها به دلیل ویژگی و مزایای بسیاری که دارند در بیشتر صنایع مورد استفاده قرار می‌گیرند. این محصول قادر است مواد غذایی را به صورت کاملا ایمن از مکانی به مکان دیگر جابه جا کند؛ با این عمل در هزینه‌ها صرفه‌جویی بیشتری شده و از نیروی انسانی کمتری استفاده خواهد شد. این محصول می‌تواند نسبت به لیفتراک و ماشین، مواد را امن‌تر حمل و نقل کرده و همچنین در هرجایی قابل نصب است. کانوایرها دارای ویژگی ایمنی پیشرفته بوده تا از احتمال بروز حوادث جلوگیری کنند. همچنین این محصول می‌تواند همه نوع موادی با اشکال، اندازه و یا هر وزنی را جابجا کند.

 

این دستگاه در چه صنایعی کاربرد دارد؟

کانوایرها در صنایع بزرگ و کوچک بسیاری مورد استفاده قرار می گیرند و با توجه به ویژگی‌های یاد شده بسیار کاربردی هستند. این دستگاه در صنایع غذایی، هوا فضا، داروسازی، صنایع شیمیایی، معدن، خودرو، کشاورزی، کامپیوتر، الکترونیک، بطری و قوطی سازی، چاپ و بسته بندی مورد استفاده قرار می گیرند.

 

کانوایر زنجیری لوله ایی chain tube conveyor چیست؟

جدیدترین گزینه انتقال مکانیکی مواد بصورت خشک، فله و پودری کانوایر زنجیری لوله‌ای است. در سال‌های اخیر این محصول به دلیل قابلیت ها و ویژگی‌های خاص خود و بهره وری بیشتر نسبت به محصولات مشابه، در زمینه حمل و جابه‌جایی مواد، جایگاه خاصی پیدا کرده و جایگزین بسیاری دیگر از کانوایرها شده است.

این محصول می‌تواند طیف گسترده ای از مواد، بخصوص مواد شکننده را در مسیرهای مستقیم و غیر مستقیم به خوبی حمل نموده و در این مورد کاملا بی‌نظیر است. سیستم نقاله  با کمترین محدودیت ها در دمای کاری مختلف و محیط های بهداشتی عرضه شده و در ظرفیت‌های مختلف طراحی و ساخته می‌شود.

 

نوار نقاله زنجیری

 کانوایر لوله ایی چه مزایایی دارد؟

  1. طراحی و ساخت دستگاه با توجه به نیاز مشتری و به صورت منحصر به فرد
  2. این محصول کمترین آسیب را به محصولات مورد حمل وارد می‌کند.
  3. توانایی حمل مواد در مسیرهای افقی, عمودی و منحنی
  4. قابلیت کمترین مقدار تغییر در دانه بندی
  5. توانایی جابه‌جایی و حمل مواد در ظرفیت‌های بالا

صاحبان صنایع برای خرید محصولاتی مانند کانوایر زنجیری باید اطلاعات کافی راجع به کیفیت محصول مورد نظر، جنس و طول عمر دستگاه را مدنظر داشته باشند و از نظر متخصصان در این زمینه بهره مند شوند. شرکت آراد ماشین این محصول را با کیفیت و کارایی فوق العاده و ضمانت پس از فروش به خریداران عرضه کرده و امکان مشاوره رایگان را برای مشتریان عزیز فراهم نموده است.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها