شش مورد برای خرید میوه خشک کن دست دوم دیوار

دستگاه میوه خشک کن دست دوم

چیپس میوه و یا میوه خشک یکی از محصولاتی است که مصرف آن از دیرباز در بین ایرانیان رواج داشته است و یکی از تنقلات سالمی است که می‌توان از آن در فصول مختلف استفاده کرد. این عمل در گذشته به صورت سنتی، و با پهن کردن میوه ها زیر نور خورشید و یا با استفاده از وسایل گرمایشی مانند بخاری انجام می‌شده؛ که این عمل باعث سیاه شدن رنگ میوه ها شده و از لحاظ بهداشتی نیز تایید شده نیست. در این مقاله سعی داریم در رابطه با میوه خشک کن دست دوم دیوار اطلاعات دقیقی به شما بدهیم.

تولید میوه خشک به صورت خانگی و یا سنتی یکی از مشاغل محبوبی است که رونق زیادی پیدا کرده و بازدهی و سود مناسبی نیز دارد. دستگاه میوه خشک کن یکی از ماشین آلات کاربردی است که هم به صورت خانگی و تولیدات کوچک و محدود می‌توان از آن استفاده کرد و هم برای خشک کردن میوه‌ها در ابعاد وسیع و صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین با خرید این دستگاه برای منزل می‎توانید نه تنها میوه، بلکه هر محصولی که آبدار بوده و دارای رطوبت است مانند: انواع میوه، سبزیجات، آجیل، گوشت و غذای حیوانات را خشک کنید.

 

دستگاه میوه خشک کن

دستگاه میوه خشک کن در مدل های مختلف کابینی، تونلی، کانتینیوس، اسپری درایر و… تولید می شوند. هر کدام از این دستگاه ها بر اساس نوع  محصول، زمان و جنس محصول طراحی و ارائه می شوند.

میوه خشک کن دست دوم دیوار نیز ارائه می شود اما توصیه آراد ماشین خرید از منابع و کارخانه های معتبر است؛ دلیل این توصیه را در ادامه این مقاله مطالعه کنید!

 

برای خرید دستگاه میوه خشک کن دست دوم با کارشناسان ما تماس بگیرید: 09359460556

 

میوه خشک کن کابینی

این دستگاه کاربردی ترین و پرفروش ترین نوع میوه خشک کن است که معمولا در صنایع از آن استفاده می‌شود و قیمت مناسب و مقرون به صرفه‌ای نیز دارد. از این محصول با ظرفیت 14 سینی می‌توان به عنوان دستگاه میوه خشک کن خانگی و از نمونه 30 سینی آن می توان به عنوان دستگاه نیمه صنعتی استفاده کرد. دستگاه هایی با تعداد سینی بالاتر در نمونه های صنعتی تولید و عرضه می شوند.

 

میوه خشک کن خانگی

خرید این دستگاه برای افرادی که می‌خواهند کسب و کاری را در منزل شروع کرده و با صرف هزینه کم به سود و بازدهی خوب دست پیدا کنند مناسب است. این دستگاه با برق کار کرده و به طور معمول دارای 14 سینی هستند. با عبور هوای گرم یکنواخت و کنترل شده از محفظه‌ دستگاه، میوه ها رطوبت و آب خود را از دست می‌دهند و با سیرکولاسیون دقیق و مهندسی شده خشک می‌شوند.

 

 

مزایای استفاده از دستگاه میوه خشک کن

  1. این دستگاه می‌تواند در زمان کوتاه میوه و یا محصولات آبدار و یا با درصد رطوبت پایین را کاملا خشک و یا به رطوبت دلخواه شما برساند.
  2. دستگاه های خشک کن باعث حفظ ویتامین های موجود در میوه می شود.
  3. نحوه کارکردن با این دستگاه بسیار آسان بوده و نیاز به آموزش خاص ندارد.

 

خرید دستگاه میوه خشک کن دست دوم دیوار ممنوع!

  1. امکان ایراد در فن ها، سیرکولاسیون و دیگر موارد موجود در دستگاه
  2. ارائه ندادن خدمات پس از فروش در میوه خشک کن دست دوم دیوار
  3. نداشتن ضمانت و گارانتی
  4. عدم پاسخگویی در صورت بروز مشکل
  5. ارائه نکردن مشاوره قبل از خرید
  6. امکان تست دستگاه توسط خود مشتری جهت اطمینان کارایی وجود ندارد.

 

مزایای خرید دستگاه خشک کن میوه دست دوم آراد ماشین

بنابر دلایل یاد شده مشتریان عزیز نباید به هیچ عنوان ریسک خرید میوه خشک کن دست دوم دیوار را قبول کنند و برای خرید این دسته از ماشین آلات باید به برندهای معتبر و تایید شده مراجعه نمایند. خدمات این شرکت شامل:

  1. ضمانت محصول دست دوم توسط شرکت
  2. تست دستگاه توسط خود مشتری جهت اطمینان کارایی
  3. امکان تغییر در قطعات در صورت سفارش مشتری
  4. برطرف کردن تمامی نقض های بدنه، خردگی رنگ و…
  5. ضمانت سلامت بدنه و قطعات
  6. اورهال کردن دستگاه

 

 

راهنمای استفاده از دستگاه میوه خشک کن

قبل از استفاده از هر دستگاهی نیاز است که نحوه کارکردن آن را یاد بگیریم. نحوه استفاده از دستگاه خشک کن بسیار آسان می‎باشد اما دانستن نکات زیر خالی از لطف نیست:

  1. به این نکته توجه کنید که گردش هوا میوه و سایر محصولات را خشک می‎کند. بنابراین سینی ها را بیش از حد پر نکنید. محصولات را منظم چیده و هرگز آن‎ها را روی هم قرار ندهید.
  2. دستگاه را روی یک سطح مناسب قرار دهید و اطمینان حاصل کنید که ولتاژ برقی که دستگاه را به آن متصل کرده ‎اید با ولتاژ مشخص شده روی دستگاه مطابقت داشته باشد.
  3. زمان و دما را متناسب با مواد غذایی داخل دستگاه تنظیم کنید.
  4. میوه هایی که بافت نرم دارند را بزرگ و عریض و میوه هایی که بافت سخت دارند را با قطعاتی نازک و کوچک تر برش دهید.

 

روند خرید دستگاه میوه خشک کن دست دوم از شرکت آراد ماشین

برای خرید از شرکت آراد ماشین کافی است با مشاورن و کارشناسان ما تماس بگیرید؛ ما به طور کامل اطلاعات دستگاه درخواستی را به شما خواهیم داد. همچنین شما می توانید به صورت حضوری به نمایشگاه آراد ماشین مراجعه کنید و علاوه بر تست دستگاه مورد نظر، از کیفیت موتور ها، بدنه و… مطمعن شوید.

در صورت تایید کیفیت و قیمت، با شرکت آراد ماشین قرارداد بسته و طی روز تایین شده محصول را دریافت خواهید کرد.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها