تجهیزات و قطعات دستگاه میوه خشک کن

قطعات دستگاه خشک کن

برای خرید دستگاه میوه خشک کن مناسب، بهتر است با تجهیزات و قطعات دستگاه میوه خشک کن صنعتی آشنا شوید تا خریدی رضایت مند داشته باشید چرا که کیفیت و قیمت دستگاه های صنعتی به واسطه تجهیزاتی است که در ساخت آنها به کار می رود.

در این مقاله قصد داریم شما را با قطعات دستگاه های خشک کن آراد ماشین آشنا کنیم. دستگاه های میوه خشک کن در ظرفیت های مختلف خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی تولید می شوند. در دستگاه های خشک کن، تغییر قیمت هرگز در گرو کاستن از کیفیت دستگاه نیست و تمامی مواد اولیه با بهترین قطعات تامین می شود. از عوامل اصلی تغییر قیمت در این دستگاه ها، ظرفیت دستگاه است. اضافه شدن تعداد کابین ها مساوی با اضافه شدن ترولی و سینی ها و در نتیجه اقزایش ظرفیت دستگاه است.

قطعات و خدمات

هر شرکت و برندی با توجه به استراتژی های خود در ساخت و فروش، تولید دستگاه های خشک کن را شروع می کند. قطعات و متریالی که در دستگاه خشک کن استفاده می شود هم از نظر برند و هم با توجه به روند ساخت متفاوت می باشند. در این مقاله به تحلیل دستگاه خشک کن آراد ماشین و علت محبوبیت آن می پردازیم.

استفاده از متریالی با برند های معتبر و دارای گارانتی از جمله مهم ترین استراتژی ها در ساخت دستگاه های شرکت آراد ماشین است. با متعهد بودن به این مسئله، سال هاست که این شرکت، از جمله برترین سازندگان انواع دستگاه میوه خشک کن محسوب می شود.

وجود دو سال گارانتی بی قید  شرط و ده سال خدمات پس از فروش و همچنین پشتیبانی بیست و چهار ساعته برای افرادی که به تازگی کسب و کار خود را شروع کرده اند اطمینان خاطر کاملی برای مشتریان این برند به وجود آورده است.

شرکت آراد ماشین علاوه بر استفاده از قطعات بسیار با کیفیت، در ارائه خدمات نیز بسیار موفق بوده است. در نظر گرفتن پشتیبان فنی، ارتباط مستقیم با مدیر فروش و پیگیری مشکلات احتمالی مشتری و همچنین امکان حضور در کارخانه از جمله پوئن های مثبت در این شرکت است.

قطعات دستگاه میوه خشک کن

قطعات و تجهیزات مهمی که در ساخت دستگاه میوه خشک کن باید به آنها دقت کرد تا کیفیت دستگاه تضمین شود چیست؟

فن دمنده: وجود این فن در دستگاه خشک کن بسیار ضروری است. فن های دمنده، هوای گرم را از داخل کوره گرفته و آن را در فضای کابین فوت میکنند. جایگزاری این فن ها و جهتی که هوای گرم را میتابانند بسیار حائز اهمیت است و به طراحی دقیق و مهندسی شده ای نیاز دارد.

فن تخلیه: فن های تخلیه وظیفه خارج کردن رطوبت و هوای منقرض شده ی داخل کابین را دارند. این فن ها با قدرت، هوایی که به واسطه فن های دمنده به داخل کابین فرستاده شده را تخلیه می کنند تا فضا برای هوای تازه بیشتر شود. اما هوای تازه با چه قطعات و چطور در زمان مناسبی وارد دستگاه می شود؟

 

قطعات دستگاه خشک کن

دمپر: از دیگر تجهیزات و قطعات دستگاه میوه خشک کن دمپر وزنی نصب شده روی بدنه دستگاه در زمان باز شدن اجازه ورود هوای تازه به داخل کابین را می دهد. دستور ورود هوای تازه به داخل کابین از طریق ماژول ها صادر می شود. با دستور ماژول فن ها و دمپر ها شروع به کار می کنند.

سنسور دما و رطوبت

ما‌ژول هوشمند آراد ماشین: از دیگر تجهیزات و قطعات دستگاه میوه خشک کن ماژول آراد ماشین به صورت تخصصی طراحی و برنامه ریزی شده است. ماژول، وظیفه دستور قطع و وصل شدن مشغل، دستور شروع و پایان کار فن های دمنده و فن های تخلیه را دارد. درواقع ماژول تمام مدت روشن بودن دستگاه دستورات لازم را برای عملکرد دقیق دستگاه خواهد داد.

مشعل: مشعل ایران رادیاتور از بهترین مشعل ها در تمام ایران است. به کارگیری این مشعل ها موجب کاهش مصرف سوخت می شود. هم چنین ساختار مهندسی شده خشک کن های آراد ماشین به گونه ای است که مشعل مدت زمان کمی از پروسه عملکرد دستگاه، کار می کند.

تمامی قطعات دستگاه میوه خشک کن آراد ماشین دارای دو سال گارانتی بی قید و شرط هستند!

بدنه و تجهیزات خارجی

بدنه دستگاه میوه خشک کن آراد ماشین ساندویچ پنل است. این بدنه ساخته شده از عایق صدا و حرارت xps است. حرارت و صدا از این عایق اصلا عبور نمیکند و در نتیجه هوای گرم داخل کابین هدر نمی رود. با توجه به عایق صدای کار شده در بدنه دستگاه خشک کن، شما می توانید از این دستگاه در فضای خانه هم استفاده کنید.
استفاده از ترولی ها و سینی ها با طراحی اختصاصی و مهندسی شده از جنس آهن و آبکاری کروم که به سیرکولاسیون بهتر هوای داخل کابین کمک می کند.

دستگاه خشک کن دست دوم

آراد ماشین دستگاه های خشک کن را صرفا با برند خود و با ضمانت سلامت قطعات به فروش می رساند. قیمت دستگاه خشک کن دست دوم آراد ماشین نسبت به دستگاه نو آن متفاوت است اما شما می توانید با اطمینان خاطر از بهترین بودن دستگاه و کیفیت قطعات و تجهیزاتی که در آن به کار رفته است، از این دستگاه استفاده کنید.

برای ارتباط با کارشناسان آراد ماشین تماس بگیرید: 09120807304

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها