دستگاه سیل القایی

خرید انواع دستگاه بسته بندی سیل برای بسته بندی ظروف، در سایزها و اشکال مختلف از شرکت آراد ماشین انجام می گیرد. این دستگاه در مدل های مختلف و با قیمت بسیار مناسبی بفروش می رسند.

آراد ماشین، تجربه ای متفاوت از صنعت و خدمات.

دستگاه سیل

روش کار با دستگاه بسته بندی سیل بسیار راحت است و نیازی به آموزش تخصصی ندارد و این دستگاه قابلیت بسته بندی انواع ظروف PE,PP,PET را دارا می باشد و در محیط های کارگاهی، کیترینگ ها، فروشگاه های مواد پروتئینی، آبمیوه فروشی ها، کارگاه های بسته بندی مواد لبنی و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

بطور کلی دستگاه بسته بندی سیل دارای دو نوع مدل حرارتی و سیل القایی می باشد.

سیل ظروف

سیل القایی

دستگاه سیل القایی برای پلمپ کردن انواع ظروف دایره ای شکل که دارای در هستند استفاده می شود. این دستگاه در سه مدل دستی، نیمه اتومات و اتومات طراحی و تولید می شود.

این دستگاه عمل سیل را در زمان بسیار کوتاهی انجام می دهد. زمان سنج و بوق دستگاه، زمان پایان یافتن سیل را به اپراتور اعلام می کند.

انواع سیل القایی

دستگاه سیل حرارتی

دستگاه سیل حرارتی انواع ظروف پلاستیکی را سیل می کند و با توجه به ابعاد ظروف و تیراژ کار در مدل های کشویی، روتاری و خطی ساخته می شوند.

برای انواع ظروف چهارگوش، لیوانی، بیضی و غیره از دستگاه سیل حرارتی استفاده می شود و از طریق المنت های برقی، حرارتی تولید می شود که دستگاه سلفون یا فویل آلومینیوم را بر دهانه ظرف می چسباند.

این دستگاه قابلیت نصب تاریخ زن و تزریق گاز را دارد و جنس بدنه آن از استیل می باشد.

برق مصرفی به صورت تک فاز یا سه فاز است و سیستم دستگاه به صورت مکانیکی کار می کند..

تمامی دستگاه های شرکت آراد ماشین، دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشند.

دستگاه سیل رومیزی

توسط دستگاه سیل رومیزی می توان یک کسب و کار خانگی راه اندازی کرد. این دستگاه با ابعاد مناسبی که دارد قابل استفاده در فضاهای کوچک کارگاهی می باشد.

با توجه به سایز و شکل ظرف مورد نظر، قالب طراحی شده و مکانیزم دستگاه بصورت کشویی ساخته می شود.

عملکرد این دستگاه به این صورت است که با قرار گیری ظرف داخل قالب، کشو به سمت داخل دستگاه هدایت می شود و براساس حرارت تولید شده از طریق المنت های برقی فویل آلومینیوم یا سلفون بر روی دهانه ظرف می چسبد و با اتمام زمان تنظیم شده می توان ظرف را از قالب خارج کرد.

این دستگاه به صورت مکانیکی کار می کند. با جنس استنلس استیل بدنه و برق مصرفی تک فاز 220 ولت، همچنین قابلیت نصب تاریخ زن حرارتی و نصب تزریق گاز، انتخابی خوب و درست برای کسب و کار های کوچک و خانگی می باشد.

دستگاه سیل روتاری

دستگاه سیل روتاری در ظرفیت های نسبتا بالا یا تیراژ متوسط مورد استفاده قرار می گیرد و با قالب چرخشی یا گردانی که دارد برای بسته بندی انواع مواد غذایی مانند عسل، سس، ژله و غیره مناسب است. این مدل از دستگاه سیل، برای ظروفی که دارای ابعاد کوچک هستند مناسب است وبرای ظروف بزرگتر، از دستگاه سیل خطی استفاده می شود.

استفاده از این دستگاه، از اتلاف زمان جلوگیری می کند و به بسته بندی سرعت می بخشد. قابلیت سیل کردن همزمان چند ظرف را دارد. مجهز به چشم الکترونیکی و سنسور جهت تنظیم سلفون است.

دستگاه سیل خطی

دستگاه سیل خطی برای بسته بندی ظروف در تیراژهای بالا مورد استفاده قرار می گیرد. قالب این دستگاه در ابعاد و اشکال مختلف قابل طراحی است.

دستگاه سیل خطی در انواع تک لاین، دو لاین، سه لاین و غیره ساخته می شود و قابلیت نصب انواع پرکن مایعات، گرانول و پودر را دارد. همچنین قابلیت نصب تزریق گاز، تاریخ زن، ظرف گذار، فویل گذار را نیز دارد.

شرکت آراد ماشین با سال ها سابقه در  صنعت ماشین سازی، انواع دستگاه بسته بندی سیل را با یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش در اختیار مشتریان خود می گذارد.

برای خرید انواع دستگاه بسته بندی سیل و یا دریافت اطلاعات بیشتر، با کارشناسان و مشاوران آراد ماشین تماس حاصل فرمایید

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها