دستگاه شیرینگ

دستگاه شیرینگ چیست؟ این سوال ممکن است برای افرادی که با دستگاه های بسته بندی آشنایی چندانی ندارند پیش بیاید. در این مقاله قصد داریم به این سوال پاسخ داده و انواع دستگاه های شیرینگ را معرفی کنیم.

آراد ماشین، تجربه ای متفاوت از صنعت و خدمات.

کاربرد دستگاه شیرینگ

اگر به باکس های آب معدنی و دیگر نوشیدنی ها دقت کرده باشید یک لایه نایلون، از جنس پلاستیک دور آن کشیده شده که سبب کنار هم قرار گرفتن بطری ها و محافظت از محصولات می شود. در واقع دستگاه شیرینگ با استفاده از خاصیت جمع شوندگی فیلم شیرینگ، بسته بندی محصولات را انجام می دهد.

دستگاه شیرینگ برای بسته بندی محصولات مختلف نظیر بطری های آب معدنی، بسته های غذا، انواع ظروف، کارتن ها و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

کاربرد شیرینگ بسیار گسترده بوده و علاوه بر صنایع غذایی و بهداشتی در حوزه های دیگر نیز بسیار کاربرد دارد. به عنوان مثال برای بسته بندی قطعات خودرو و در ابعاد مختلف از دستگاه شیرینگ پک استفاده می شود.

شیرینگ پک

فیلم شیرینگ چیست؟

فیلم شیرینگ یا نایلون شیرینگ لایه ای نازک، از جنس پلاستیک است که برای بسته بندی محصولات توسط دستگاه شیرینگ مورد استفاده قرار می گیرد. فیلم شیرینگ با توجه به نوع محصول، وزن و ابعاد آن انتخاب می شود و انواع مختلفی دارد.  نایلون شیرینگ عموما از جنس POF ، PVC و پلی اتیلن  است و در ضخامت ها ی متفاوتی ساخته می شود.

برخی از رول های شیرینگ بصورت طرح دار و از جنس پلی‌وینیل کلراید ساخته شده و توسط دستگاه های شیرینگ لیبل به بدنه محصولات چسبانده می شوند.

فیلم شیرینگ

انواع دستگاه شیرینگ پک

شرکت آراد ماشین، دستگاه شیرینگ پک را در دو مدل کابینی و تونلی طراحی و تولید کرده است که هرکدام از آن ها نیز در انواع و ابعاد مختلف به مشتریان عرضه می شوند.

فیلم زیر، عملکرد دستگاه شیرینگ تونلی اتوماتیک شرکت آراد ماشین را نشان می دهد.

دستگاه شیرینگ کابینی چیست؟

دستگاه شیرینگ کابینی برای بسته بندی یا پک کردن محصولات مختلف در ابعاد کوچک و با وزن های کم کاربرد دارد. شرکت آراد ماشین، این دستگاه را در دو مدل رومیزی و ایستاده طراحی و تولید نموده است.

دستگاه شیرینگ کابینی ابعاد مناسبی دارد و قابل استفاده در رستوران ها، هتل ها، کیترینگ ها، مغازه های کوچک و حتی منازل می باشد. فیلم مصرفی این دستگاه POF و PVC است. کابین دستگاه با توجه به سایز بسته، در اندازه های مختلف ساخته می شود.

با استفاده از دستگاه شیرینگ کابینی می توان حدود 300 بسته را در ساعت بسته بندی کرد. دستگاه با توجه به درخواست مشتری به صورت تک فاز یا سه فاز ساخته شود.

 

برای ارتباط با کارشناسان آراد ماشین با ما تماس بگیرید: 09197313849

دستگاه شیرینگ پک

امیدواریم با ارائه این مقاله  به سوال شما ( دستگاه شیرینگ چیست؟ ) پاسخ جامعی داده باشیم. شرکت آراد ماشن، با بیش از ده سال سابقه در طراحی و تولید انواع دستگاه های بسته بندی، با بهترین کیفیت و کارایی، انواع دستگاه شیرینگ را به مشتریان خود در داخل و خارج از کشور به فروش می رساند.

تمامی محصولات شرکت آرادماشین دارای یک سال گارانتی بی قید و شرط و ده سال خدمات پس از فروش می باشند.

جهت اطلاع از قیمت دستگاه شیرینگ پک تونلی  و کابینی و یا دریافت اطلاعات بیشتر، با کارشناسان و مشاوران شرکت آراد ماشین، تماس حاصل فرمایید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها