شروع کار با سرمایه کم

شروع کار با سرمایه پایین

برای شروع کار با سرمایه کم ، پیشنهاد های متنوعی وجود دارد. برای انتخاب درست باید حوزه کاری مد نظر خود را انتخاب کنید. حوزه های بسیار زیادی برای شروع کسب و کار وجود دارند.

صنایعی مانند:

  1. مواد غذایی
  2. بسته بندی
  3. پوشاک
  4. دارویی
  5. کشاورزی و…

پیشنهاد این مقاله به شما، کار در حوزه صنایع غذایی است!
همانطور که احتمالا شنیده اید،حوزه صنایع غذایی از جمله پرسود ترین حوزه های کسب و کار است. یکی از نکاتی که باعث شده این حوزه، پرسود تلقی شود مصرفی بودن خوراکی ها است! کسب و کار های مربوط به صنایع غذایی با کمترین ورشکستگی رو به رو هستند، چرا که در تمام شرایط، افراد به دنبال خوراک خواهند بود! با این تفاسیر چطور کسب و کار در حوزه صنایع غذایی را با سرمایه کم شروع کنیم؟

شروع کار با سرمایه کم

شاید در رابطه با سودآوری خارق العاده دستگاه میوه خشک کن و کار میوه خشک کنی بسیار شنیده باشید. به طور میانگین اکثر افرادی که این کار را شروع کره اند، با انتخاب دستگاهی با کیفیت و بازرگانی قوی،‌ موفق به انجام کار های بزرگی از این راه شده اند. برای شروع کار با سرمایه کم، یکی از گزینه ها، دستگاه میوه خشک کن و شروع کار میوه خشک کنی است. این دستگاه که به دستگاه های پولساز معروف شده اشت با برند های مختلف و ویژگی های منحصر به فردی در بازار ارائه شده اند. همچنین افراد زیادی در حال تولید میوه خشک هستند. صادرات میوه خشک، امروزه بین افرادی که تولید کننده با کیفیت میوه خشک هستند بسیار رونق گرفته است.

اما برای کار در حوزه میوه خشک که در حال حاضر بسیار سود آور است باید چه کاری انجام دهیم؟ چه دستگاهی مناسب کار ما است؟ در چه سطحی شروع به کار کنیم؟

برای دریافت جواب این سوالات، با ما همراه باشید.

یکی از گزینه هایی که در حوره کسب و کار صنایع غذایی به شدت توصیه می شود، شروع کار میوه خشک کنی است! دستگاه های خشک کن در قیمت های مختلف و ظرفیت های متفاوتی تولید می شوند. این دستگاه می تواند در ظرفیت های مختلف صنعتی و نیمه صنعتی، متناسب با بودجه شما تامین شود. میوه خشک محصولی لوکس است که با قیمت های بسیار عالی با سود قابل توجه تولید و فروخته می شود. به دلیل درخواست بالا میوه خشک، اگر در این حوزه موفق به تولید محصولی با کیفیت بالا شوید، فروش محصول تضمین شده است.

شروع کار میوه خشک کنی با سرمایه کم!

برای شروع این کار به اولین چیزی که احتیاج دارید دستگاه های خط تولید میوه خشک است. تعداد دستگاه های حوزه میوه خشک با توجه به ظرفیت تولید شما تعیین می شود. این به چه معناست؟
اگر شما قصد داشته باشید کار خود را با دستگاه های بزرگ صنعتی شروع کنید، به چندین دستگاه احتیاج دارید:

  • وان شست و شو
  • پوست کن صنعتی
  • اسلایسر صنعتی
  • دستگاه خشک کن صنعتی
  • دستگاه توزین

 

تولید میوه خشک

 

برای راه اندازی خط کامل میوه خشک، احتیاج به دریافت اطلاعات بسیار بیشتری دارید. جهت اطلاعات تکمیلی در رابطه با راه اندازی خط میوه خشک کلیک کنید: خط تولید میوه خشک
اما اگر قصد دارید در سطح نیمه صنعتی شروع به کار کنید، دستگاه های آراد ماشین بهترین انتخاب برای شماست. این شرکت مزایایی برای دستگاه در نظر گرفته است که برای افرادی که قصد شروع این کار را دارند بسیار مقرون به صرفه و بدون نیاز به هرگونه دستگاه دیگری است.

دستگاه میوه خشک کن ارزان

دستگاه میوه خشک کن ارزان و نیمه صنعتی آراد ماشین دارای مزایایی است که باعث برتری این شرکت شده است. اما علاوه بر دستگاه خشک کن نو، شما می توانید از دستگاه خشک کن صنعتی دست دوم استفاده کنید. قیمت دستگاه خشک کن میوه صنعتی دست دوم با کیفیت بالا و تضمین سلامت آراد ماشین، بسیار مقرون به صرفه است.

  1. دو سال گارانتی بی قید و شرط: شرکت آراد ماشین، دو سال گارانتی بی قید و شرط برای تمامی دستگاه های در نظر گرفته است. اگر دستگاه خشک کن میوه را از شرکت آراد ماشین تهیه کرده اید تا ۲۴ ماه، در صورت بروز هرگونه مشکل کافی است با ما تماس بگیرید.
  2. ده سال خدمات پس از فروش
  3. آموزش رایگان: برای شروع هر کاری مهم ترین نکته، آموزش در رابطه با دستگاه و کسب و کار مربوط آن است. بعد از خرید، به شما نحوه کار با دستگاه به طور کامل توضیح داده می شود. علاوه بر آن، آراد ماشین به شما آموزش می دهد که میوه ها را در چه شرایطی در دستگاه قرار دهید تا محصولی با کیفیت دریافت کنید‍!
  4. نصب و راه اندازی در محل شما، به صورت کاملا رایگان
  5. مصرف انرژی بسیار پایین: دستگاه های میوه خشک کن آراد ماشین به گونه ای ساخته شده اند که کمترین مصرف سوخت را داشته باشند. مصرف سوخت در این دستگاه به اندازه ای کم است که به هیچ وجه احتیاجی به نگرانی در رابطه با هزینه آن نیست.
  6. هوشمند بودن دستگاه: از بزرگ ترین حسن های دستگاه خشک کن آراد ماشین، هوشمند بودن دستگاه است. شما میوه ها را شسته و اسلایس می کنید و روی سینی ها قرار می دهید. بعد از تنظیم دما، تا زمان خاموش شدن دستگاه شما احتیاجی به باز کردن درب دستگاه نخواهید داشت. وقتی میوه ها خشک شدند، دستگاه به صورت هوشمند خاموش می شود.

 

 

دستگاه خشک کن میوه صنعتی دست دوم

یکی دیگر از پیشنهادات مقرون به صرفه برای شروع کار با سرمایه کم، خرید دستگاه خشک کن میوه صنعتی دست دوم است. شرکت آراد ماشین صرفا دستگاه های خشک کن برند آراد را به فروش می گذارد چرا که از کیفیت و سلامت آنها اطمینان دارد.

شما با خرید دستگاه های دست دوم، به راحتی احتمال ضرر در ایده راه اندازی کسب و کارتان را به صفر می رسانید. چرا که در صورت عدم تمایل به ادامه کار می توانید به راحتی دستگاه را به صورت دست دوم و بدون افت قیمت و ضرر بفروشید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با دستگاه خشک کن میوه کلیک کنید: قیمت دستگاه خشک کن میوه صنعتی دست دوم

ارتباط با آراد ماشین

اگر قصد راه اندازی کسب و کار در حوزه صنایع غذایی را دارید، آراد ماشین می تواند بهترین گرینه برای دریافت مشاوره و خرید برای شما باشد. میتوانید انواع دستگاه های مربوط به تولید و بسته بندی را از آراد ماشین تهیه کنید. همچنین می توانید به صورت حضوری با مشاورین ما در ارتباط باشید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با دستگاه های خشک کن آراد ماشین، با ما در ارتباط باشید: ۰۹۱۰۴۲۱۰۵۵۶

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها