خط تولید رب گوجه فرنگی دست دوم

معمولا گوجه فرنگی از آن دست صیفی جاتی است که به شکل‌های مختلفی در خانه‌های ایرانی مورد استفاده قرار می گیرد. رب گوجه ‌فرنگی یکی از محبوب‎ترین چاشنی های مواد غذایی بوده و در طبخ غذاهای ایرانی بسیار مورد استفاده قرار می‎گیرد. این محصول، ماده اولیه‎ بسیاری از سس ها و چاشنی هایی از این دست می‌باشد. در گذشته عمل طبخ رب گوجه فرنگی به صورت کاملا سنتی انجام می‎شد و افراد، معمولا این عمل را در منزل و با مشقت بسیاری انجام می‌دادند؛ محصولی که درنهایت به دست می آمد معمولا از لحاظ بهداشتی تایید شده نبود. افراد زیادی علاقه مند به دریافت اطلاعات و قیمت خط تولید رب گوجه فرنگی دست دوم هستند؛ چرا که امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی، این محصول با استفاده از دستگاه های نوین و حرفه ای طبخ شده و به صورت کاملا بهداشتی با بهترین کیفیت و شکیل ترین بسته بندی به بازار عرضه می‎شود. رب گوجه فرنگی، محصولی است که همیشه با رشدی روز افزون در قیمت مواجه بوده و تولید آن دارای توجیح اقتصادی بالایی می‎باشد.

 

مراحل تولید رب گوجه فرنگی به چه صورت می‎باشد؟

انجام عملیات تولید، به ترتیب زیر می باشد:

  1. برای تولید رب گوجه فرنگی، ابتدا گوجه ‎ها از لحاظ اندازه و وزن جداسازی شده و با استفاده از دستگاه سورتینگ، گوجه فرنگی هایی که فاقد کیفیت مناسب می باشند جدا می شوند. استفاده از این دستگاه دارای اهمیت بالایی است. در بعضی از دستگاه‌های سورتیگ روند شستشوی گوجه فرنگی‌ها نیز همزمان انجام می‌شود.
  2. مرحله‌ی شست و شوی گوجه فرنگ‎ی ها بسیار حائز اهمیت است؛ زیرا اگر این محصولات کاملا پاکسازی نشوند، سلامت مصرف کنندگان را به خطر می اندازند. پس اگر در مرحله سورت کردن، شستشوی گوجه فرنگی‌ها انجام نشد، وارد دستگاه و وان شستشو می‎شوند.
  3. معمولا کارخانه ها و خط تولیدهای بزرگ با استفاده از دستگاه آبگیری گوجه، عمل خرد کردن و آبگیری گوجه ‌فرنگی را همزمان انجام می‎دهند. در بسیاری از کارگاه ها و کارخانه‌ها نیز ابتدا گوجه ‌فرنگی توسط دستگاه خرد کن به قطعات کوچک خرد شده و سپس وارد دستگاه آبگیر خواهد شد.
  4. آب گوجه ‌فرنگی حتما باید از فیلتر و صافی یکدست رد  شود. در بسیاری از دستگاه های آبگیر گوجه عمل صاف شدن آب محصول به صورت خودکار انجام می شود و آب گوجه قابل استفاده است. پس از آن وراد مخزن ذخیره تمام استیل شده و در این مخزن ذخیره شود.

آبگیری گوجه به چه شکل انجام میشه؟ میتونی توی ویدئو زیر ببینی!

 

 

5. مرحله بعدی پیش پزی و پخت رب گوجه فرنگی است. از دستگاه تغلیظ کننده کانتی نیوس در خط تولید رب گوجه ‌فرنگی جهت پخت و غلیظ کردن آب گوجه فرنگی و تبدیل آن به رب گوجه استفاده می‌شود.

6. مرحله بعدی در خط تولید رب گوجه فرنگی پاستوریزه کردن محصول به دست آمده توسط دستگاه پاستوریزاتور است. رب گوجه فرنگی پس از پخته شدن، برای پاکسازی کامل از هرگونه میکروب و آلودگی وارد این دستگاه می‌شود.

7. پس از انجام عملیات یاد شده، روند بسته بندی و دربندی توسط دستگاه پرکن مایعات غلیظ انجام می‌شود. ظروف استفاده شده برای بسته‌بندی باید فلزی، شیشه ‎ای و یا پلاستیکی باشند. از دستگاه هایی مانند دربند، نوار نقاله، دستگاه لیبل زن، دستگاه جت پرینتر و تاریخ زن برای تکمیل عملیات بسته بندی استفاده خواهد شد. در آخر نیز قوطی‌های رب گوجه فرنگی به طور چندتایی و مرتب توسط دستگاه شیرینگ پک بسته بندی خواهند شد.

اطلاع از قیمت و کسب اطلاعات بیشتر درخصوص دستگاه های دست دوم:
09197313849

عوامل موثر در تعیین قیمت خط تولید رب گوجه فرنگی دست دوم چیست؟

این عوامل عبارتند از:

  1. تعداد نیروی انسانی مورد استفاده در خط تولید رب گوجه
  2. استفاده از دستگاه‌های نو یا اورهال برای خط تولید رب گوجه فرنگی
  3. ظرفیت خط تولید رب گوجه فرنگی
  4. نوع بهره برداری از خط تولید رب گوجه فرنگی گوجه
  5. مکان مورد استفاده برای خط تولید رب گوجه فرنگی

اطلاعات دقیق تری در رابطه با دستگاه رب گیری دست دوم بخوانید: دستگاه رب گیری دست دوم

خط تولید نو به چه معناست؟

معمولا افراد و صاحبان صنایعی که از لحاظ بودجه دچار محدودیت نبوده و می‎توانند سرمایه گذاری زیادی انجام دهند از ماشین‌آلاتی که از همان ابتدا به صورت نو طراحی و تولید شوند استفاده می‌کنند. معمولا این افراد می‌خواهند بدون فوت وقت و با شتاب وارد بازار شوند.

 

قیمت خط تولید رب گوجه فرنگی دست دوم (اورهال)

افرادی که تمایل به صرف هزینه کمتری برای راه‌اندازی خط تولید دارند، معمولا خریدن خط تولید رب گوجه فرنگی دست دوم را ترجیح می‌دهند. خط تولید رب گوجه فرنگی دست دوم (اورهال)، خط تولیدی است که ماشین‌آلات آن به گونه ای بازسازی و تعمیر شده‌اند که بتوانند بدون هیچ اختلالی، فرآیند تولید را انجام دهند. قیمت خط تولید رب گوجه ‌فرنگی دست دوم اختلاف قابل توجهی با خط تولید نو دارد. در چنین مواردی تنها نکته‌ای که خریداران باید به آن توجه کنند، معتبر بودن شرکتی است که بازسازی ماشین‌آلات را انجام داده است، زیرا خریدن خطوط تولید دست دوم از شرکت‌ها یا اشخاص نامعتبر، می‌تواند هزینه‌های گزافی را به خریداران تحمیل کند.

 

دستگاه آبگیری گوجه در ظرفیت های مختلف

اطلاعات بیشتر در خصوص دستگاهای آبگیری گوجه اتومات و نیمه اتومات: دستگاه رب گیری

دستگاه‌های خط تولید گوجه فرنگی دست دوم را از چه برندی خریداری کنیم؟

یکی از سوالات متداولی که همه تولید کنندگان و سرمایه گذارن خط تولید رب گوجه ‌فرنگی  دست دوم در این حوزه دارند، قیمت خط تولید است. به دلایل گوناگونی نمی توان قیمت قطعی برای این خط تولید در نظر گرفت. چیدمان و ظرفیتی که برای خط تولید رب گوجه ‌فرنگی در نظر گرفته می شود و همچنین نوع ماشین آلاتی که در یک خط در کنار هم قرار می گیرند، همگی تاثیر مستقیمی بر روی این موضوع دارند.

خط تولید دست دوم، در تمامی زمینه‌های صنعتی، همواره یکی از گزینه‌های موجود برای راه‌اندازی یک کارخانه جدید می‌باشد. مزیت اصلی استفاده از چنین عملی، قیمت مناسب‌تر و اجرای سریع‌تر خط تولید است.

با خرید دستگاه‌های خط تولید گوجه فرنگی دست دوم از شرکت آراد ماشین، می توانید با اطمینان خاطر دستگاه مدنظر خود را خریداری کنید و از خدمات و ضمانت ما برخوردار شوید.

دستگاه های دست دوم آراد ماشین، توسط کمپانی ما ضمانت می شود و شما با اطمینان از سلامت موتور ها و قطعات، محصول خود را تحویل خواهید گرفت.

اطلاع از قیمت و کسب اطلاعات بیشتر درخصوص دستگاه های دست دوم:

09197313849

شما می‌توانید برای خرید از شرکت آراد ماشین و اطلاع از قیمت خط تولید گوجه ‌فرنگی دست دوم با مشاورن و کارشناسان ما تماس بگیرید؛ ما به طور کامل اطلاعات دستگاه درخواستی را به شما خواهیم داد. همچنین شما می توانید به صورت حضوری به نمایشگاه آراد ماشین مراجعه کنید و علاوه بر تست دستگاه مورد نظر، از کیفیت موتور ها، بدنه و… مطمئن شوید.

در صورت تایید کیفیت و قیمت، با شرکت آراد ماشین قرارداد بسته و طی روز تایین شده محصول را دریافت خواهید کرد.

2 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها