دستگاه پرکن مواد گرانولی

دستگاه پرکن مواد گرانولی آراد ماشین برای پرکردن محصولات مختلف مانند حبوبات(لوبیا، عدس و…)، خشکبار(تخمه، بادام و…)، چای، برنج، قند، مواد دارویی، شیمیایی و… مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه های بسته بندی شرکت آراد ماشین از جمله دستگاه های پرکن گرانولی دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشند.

عملکرد دستگاه پرکن گرانولی نیمه اتومات

در فیلم زیر عملکرد دستگاه پرکن نیمه اتومات شرکت آراد ماشین نشان داده شده است. این دستگاه برای پرکردن مواد گرانولی در سلفون، قوطی، جعبه، بطری و غیره قابل استفاده است. این دستگاه توانایی بسته بندی محصولات در اوزان 10گرم الی 2000 گرم قابل استفاده می باشد و این میزان توسط کنترلر دستگاه قابل تنظیم می شود.

پرکن مواد گرانولی دارای مخزنی برای دپوی اولیه محصول می باشد. حبوبات، خشکبار و محصولاتی ازاین دست به کمک سیستم هاپر(ویبره) به صورت تدریجی وارد مخزن دیگری می شوند. این مخزن بر روی یک لود سل(حسگر وزن) سوار بوده و وزن گیری را با دقت بالایی انجام می دهد.

با قرار گرفتن سلفون یا ظرف مورد نظر در زیر نازل و فشردن پدال دستگاه عملیات بسته بندی انجام می شود.

برای بستن در سلفون ها می توان از دستگاه دوخت استفاده کرد.

برای بسته بندی در وزن های بالاتر از دستگاه کیسه پرکن آراد ماشین استفاده می شود. با این دستگاه انواع برنج، چای، حبوبات و غیره را تا وزن 20 کیلو گرم می توان بسته بندی کرد.

برای اطلاع از قیمت دستگاه پرکن مواد گرانولی وارد صفحه مشاوره رایگان شده و با کارشناسان و مشاوران آراد ماشین در ارتباط باشید. کاتالوگ، لیست قیمت و فیلم عملکرد دستگاه مورد نظر برای شما ارسال خواهد شد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها